به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان ، افزود: این شورا امین نظام جمهوری اسلامی ایران است که هر کدام از اعضای آن سرباز و تابلوی نظام هستند و همواره در مسیر آرمان های انقلاب تلاش بدون وقفه ای داشته اند.
وی اظهار داشت: هر جا دشمن قصد تخریب جایگاه نظام و قصد ضربه زدن ضربه زدن به نظام اسلامی داشت ، شورای نگهبان همانند سدی محکم در برابر توطئه های بدخوانان این نظام الهی ایستادگی کرده است.
خطیب جمعه قصرشیرین اضافه کرد که نظارت شرعی و قانونی بر قوانین و مقررات ، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات و همه پرسی ها را از وظیفه های اصلی این نهاد مقدس اعلام کرد.
حجت الاسلام ملکی ، از آیت الله جنتی به عنوان رئیس شورای نگهبان به عنوان شخصیتی تاثیرگذار که وجودشان برای نظام مفید است ، یاد کرد و گفت: این شخصیت برجسته تمام عمر خود را برای خدمتگزاری نظام دینی وقف کرده است که جای قدردانی دارد.
وی در ادامه از رئیس شورای نگهبان استان کرمانشاه و همچنین اعضای این شورا در شهرستان قصرشیرین که همواره تلاش شبانه روزی داشته اند ، قدردانی کرد.
امام جمعه قصرشیرین در ادامه روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را به تمام مسلمانان به ویژه امت اسلامی تبریک گفت و همچنین با گرامیداشت روز بهزیستی و تامین اجتماعی از زحمات تلاشگران این سازمان ها در خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.