حمید قاسمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این درمانگاه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و در 2 طبقه در حال احداث است.
وی افزود: برای ساخت این درمانگاه اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در نظر گرفته شده و هم اکنون مراحل پایانی خود را طی می کند.
قاسمی یادآوری کرد: در این درمانگاه مراجعه کنندگان می توانند از خدمات پزشک عمومی و دندانپزشکی برخوردار شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مزیت های درمانگاه شهرستان سنقروکلیایی داشتن آزمایشگاهی مجهز است که تمامی آزمایش ها را از متقاضیان به عمل می آورد.
وی همچنین از برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز درمانگاه تامین اجتماعی سنقروکلیایی خبر داد و گفت: این آزمون که جمعه قبل (15 تیر) برگزار شد، 188 نفر از واجدان شرایط شرکت کردند.
قاسمی افزود: افراد پذیرفته شده در گروه های شغلی پزشک عمومی، دندانپزشک، داروساز، پرستار، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس اداری و مالی، راننده آمبولانس و ... به کار گیری می شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه توسعه درمان تامین اجتماعی یکی از ضرورت های این سازمان است، خاطرنشان کرد: در حال مذاکره با مدیران ارشد سازمان هستیم که بتوانیم مجوز ساخت 2 درمانگاه دیگر برای شهرستان های استان بگیریم.
وی در پایان، توسعه خدمات متنوع در بیمارستان ها، افتتاح مراکز درمانی سرپایی و ارائه خدمات درمانی متنوع را از مهمترین برنامه های اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه برشمرد.
در استان کرمانشاه حدود 780 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری آن که 38 درصد کل جمعیت را شامل می شود زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.
شهرستان سنقروکلیایی با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق کرمانشاه مرکز استان قرار دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.