رضا رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: خوشبختانه تیم ایران برای حضور در بازی های آسیایی 2018 شرایط خوبی دارد و ملی پوشان نیز در آمادگی کامل به سر می برند.
وی ادامه داد: چند روز پیش هم قرعه کشی این رقابت ها انجام و تیم ایران در بخش 'کواد' و در گروه دوم با تیم های سنگاپور، ویتنام، نپال و پاکستان همگروه شده است.
رستمی یادآوری کرد: همچنین در بخش 'تیم ایونت' نیز ملی پوشان ایران در گروه دوم باید با اندونزی و هند مسابقه دهند.
مربی تیم ملی سپک تاکرای ایران همچنین از تیم های تایلند، پاکستان، کره جنوبی و هند به عنوان مهمترین رقبای ایران در بازی های آسیایی یاد کرد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی، گفت: این اردو با حضور ملی پوشان دعوت شده در اراک و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.
رستمی گفت: در این اردو مهرداد جعفری، محمد صفایی و سینا رضایی سه ملی پوش کرمانشاهی نیز حضور دارند.
سرمربی تیم ملی سپک تاکرا در پایان ابراز امیدواری کرد تیم ملی ایران بتواند روی یکی از سکوهای قهرمانی مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا قرار گیرد.
سپک تاکرا، ورزشی شبیه والیبال است که به ‌جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود، اندازه زمین و ارتفاع تور بازی شبیه بدمینتون است و هر تیم سه بازیکن دارد.
این رشته ورزشی در سال 1382 وارد کشور شد و کرمانشاه نیز تقریبا جزء اولین استان هایی بود که فعالیت خود را در این رشته آغاز کرد و هم اکنون جزو قطب های کشور محسوب می شود.
در استان کرمانشاه بالغ بر 50 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر هیات انجمن های ورزشی در رشته سپک تاکرا مشغول به فعالیت هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.