سید هادی حسینی روز یکشنبه در حاشیه سفر به شهرستان جوانرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انقلاب ما فرهنگی است و باید در عرصه ارائه فرهنگ غنی خود پیشتاز باشیم و بتوانیم توسعه فرهنگی را در همه حوزه ها به طور یکسان پیش ببریم و شرایط مناسبی را در این زمینه فراهم کنیم.
وی با تاکید بر صیانت از حوزه فرهنگ، اسلحه ما ایرانیان را فرهنگ وادب دانست نه سلاح و خشونت و یادآوری کرد که فرهنگ و ادب ما را در جهان سرافراز کرده است.
معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهمیت زیرساخت ها در حوزه فرهنگی و هنری کرمانشاه پرداخت و افزود: هفت پروژه در زمینه زیرساخت های فرهنگی در استان در حال اجراست و تلاش می کنیم که این زیرساخت ها در استان توسعه دهیم.
وی به اهمیت استعدادیابی در حوزه فرهنگ و هنر نیز اشاره کرد و گفت: حوزه استعدادیابی امر مهمی است که باید به شکل سازمان یافته از آن استفاده کرد.
وی به ظرفیت ویژه منطقه اورامانات در حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت و فرهنگ غنی مردم این منطقه بهره لازم گرفته شود.
افتتاح دفتر هفته نامه محلی 'ریگا' (راه)، افتتاح 2 سالن ورزشی چند منظوره با یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار و حضور در گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر منطقه اورامانات از برنامه های معاون حقوقی و اموراستان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرستان جوانرود بود.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار جمعیت در 86 کلیومتری شمال غرب کرمانشاه قرار دارد.
3033/7453
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.