به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: دلتمردان آمریکا با این توطئه شوم قصد دارند آرامش را از ملت ایران بگیرند، نکته ای که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره کردند.
وی اظهار داشت: شیطان بزرگ آمریکا همیشه در مقابل نظام اسلامی قرار گرفته است و از توطئه ها و خباثت های خود دست بر نداشته و کارنامه ای جز شیطنت و براندازی نظام ندارد.
وی بیان کرد: دشمنان ملت و نظام اسلامی به خوبی دریافته اند وضعیت اقتصادی کشور از جمله گرانی کالا، نوسان نرخ ارز، گرانی سکه و طلا، گران شدن مسکن و مشکلات بانکی می تواند برای آن ها فرصت مناسبی ایجاد کند تا از این طریق بتوانند وارد صحنه شوند و به نیات شوم خود برسند.
وی ادامه داد: ملت ایران نیز از تحریم های آمریکا، فرصتی برای توسعه و پیشرفت روز افزون کشور استفاده کردند و توانستند در عمل شعار ما می توانیم را به منصه ظهور برسانند.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: چشم طمع دشمن به بازار و تعطیلی بازار و نا آرام کردن برخی شهرها در چهل سالگی انقلاب از جمله اقدام های شوم دشمن است در حالی که مردم انقلابی ثابت کردند کنار هم هستند و توطئه های دشمنان را ناکام می گذارند.
حجت الاسلام شامحمدی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن جنگ اقتصادی است، افزود: دشمن نمی تواند از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد و از این رو با مدیریت صحیح می توانیم در این جنگ پیروز شویم.
وی برخورد با اخلال گران اقتصادی، پیشه کردن صبر و تقوا برای خنثی سازی برنامه های دشمن و همراهی مردم با آرمان های انقلاب و دفاع از آن را عامل شکست دشمنان بیان کرد.
وی با اشاره به 12 تیر روز حقوق بشر آمریکایی، گفت : آمریکا از حقوق بشر استفاده ابزاری می کند و هرجا منافعش در خطر باشد دست به جنایت می زند که از جمله سرنگون کردن هواپیمای مسافری در سال 67 که منجر به شهادت 290 تن از سرنشینان آن شد، نمونه ای از این حقوق بشر آمریکاست.
7079/3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.