به گزارش ایرنا؛ سیدحمید کلانتری عصر پنجشنبه در بازدید از تعاونی های استان کرمانشاه؛ تاکید کرد که تعاونی ها با این روحیه که باید روی پای خود بایستند، کار کنند و مرتب احساس وابستگی به دولت نداشته باشند.
او افزود: تعاونی هایی که استقلال عمل بیشتری دارند موفق ترند و در بحث اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد باید با توجه ویژه و همه جانبه، همه تولید کنندگان تشویق و دلگرم بشوند.
وی به طرح روستا تعاون اشاره و بیان کرد: شرکت های تعاونی در توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها نقش مهمی دارند و با شناسایی ظرفیت ها و اجرای طرح روستا تعاون، فرصتی برای رونق بخشی به اقتصاد و پایداری اشتغال روستاها است.
وی تصریح کرد: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در حمایت از سیاست‌های دولت بستر‌های لازم را برای تامین وثیقه مورد نیاز طرح‌های کارآفرینی در راستای بهره‌مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده برای روستائیان و عشایر فراهم کرده است.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر پنجشنبه از طرح شرکت تعاونی پرورش قارچ نیلوفر، طرح تعاونی پرورش گاو شیری هجرت و نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون که توسط شرکت های تعاونی در محل محوطه طاقبستان در حال برگزاری است، بازدید کرد.
استان کرمانشاه 2 هزار و 800 تعاونی فعال دارد.
در این استان 2 میلیون نفر جمعیت در 2 هزار و 622 روستا و 32 شهر سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.