به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: در دنیای امروزی تهدیدات زیادی پیرامون جوانان وجود دارد که عمده آن ها نیز از طرف دشمنان انقلاب و نظام طراحی شده اند.
وی با تاکید بر اینکه جوانان سرمایه های اصلی نظام هستند، گفت: ما مسئولان موظف هستیم از این سرمایه ها در برابر تهدیدات دشمن مراقبت کنیم.
آیت الله علما تصریح کرد: یکی از راه هایی که می توان جوانان را از نقشه های دشمنان در امان نگاه داشت فراهم کردن شرایط ورزش برای آن هاست، چرا که ورزش هم روح و هم جسم آدمی ار قوی و با نشاط می کند.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین مساجد را اماکن بسیاری خوبی برای ورزش کردن جوانان دانست و گفت: باید از این ظرفیت با حفظ حرمت آن ها جهت جذب جوانان به مسجد و ورزش استفاده کرد.
وی در پایان اظهار داشت: ایران اسلامی بهترین جوانان را در اختیار دارد که اگر به درستی امور زندگی آن ها مدیریت شود می توانند آینده این کشور را به بهترین شکل ممکن بسازند.

** توجه به ورزش روستایی جزو اولویت هاست
صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این دیدار توسعه ورزش را از مهمترین برنامه های این اداره کل برشمرد و گفت: در این راستا توجه به ورزش روستایی جزو اولویت هایی است که دنبال می کنیم.
وی همگانی کردن ورزش و توجه به ورزش قهرمانی را یکی دیگر از ماموریت مهم اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه ذکر کرد و افزود: برنامه های این اداره کل باید همه اقشار مختلف مردم را در برگیرد.
رحیمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش، یادآور شد: هزینه کردن در ورزش و توسعه آن سرمایه گذاری در راستای سلامت عمومی و نشاط اجتماعی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان ایجاد ظرفیت های جدید مالی برای توسعه ورزش را نیز مورد تاکید قرار داد.
در استان کرمانشاه بیش از 65 هزار ورزشکار سازمان یافته زیرنظر 48 هیات استانی فعالیت می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.