ناصر محمدصالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در بخش پسران و در رده سنی نوجوانان امیررضا برزویی از کرمانشاه در وزن 52- کیلوگرم، با شکست تمامی رقبا بر سکوی قهرمانی ایستاد و مدال طلا کسب کرد.
وی ادامه داد: در همین وزن محمدجواد صفری دیگر کاراته کا کرمانشاهی در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد، ضمن اینکه ورزشکاران تهران و کرمان نیز مشترکا سوم شدند.
محمدصالحی با اشاره به رقابت های رده سنی جوانان نیز گفت: در این بخش و در وزن 61- کیلوگرم عرشیا فیض از کرمانشاه به همراه ورزشکاری از قزوین مقام سوم مشترک را کسب کردند و کاراته کاهای استان های مرکزی و قم نیز به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه ادامه داد: در وزن 76+ کیلوگرم نیز که ورزشکاران مرکزی و خوزستان اول و دوم شدند، دانیال علیجانی از کرمانشاه به همراه کاراته کایی از قم به مقام سوم مشترک و مدال برنز دست یافت.
وی همچنین به رقابت های بخش دختران نیز اشاره و اظهار داشت: صدف لرستانی از کرمانشاه در وزن 59+ کیلوگرم رده سنی جوانان همراه با ورزشکاری از مازندران مدال برنز مشترک را کسب کرد و کاراته کاهای لرستان و کرمان نیز اول و دوم شدند.
محمدصالحی تصریح کرد: در جدول رده بندی مدال ها در بخش پسران نیز تیم کرمانشاه با مجموع 4 مدال (یک طلا، یک نقره و 2 برنز) مقام ششم تیمی را به خود اختصاص داد و تیم دختران نیز با کسب یک برنز به ایستادن در رده یازدهمی بسنده کرد.
در استان کرمانشاه بیش از 17 هزار نفر به رشته کاراته می پردازند که 9 هزار نفر آن ها بیمه شده هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.