به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام هادی عسگری روز پنج شنبه در جریان سفر به شهرستان کنگاور در منزل سه خانواده ایثارگر حضور یافت و ضمن دیدار با اعضای این خانواده ها، از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.
حجت‌الاسلام عسگری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ‌ویژه شهدای شهرستان کنگاور گفت: شهدا به هرآن چه که خواستند رسیدند و حقیقتاً عاقبت ‌به ‌خیر شدند.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه گفت: شهدا از خاک به افلاک و از ملک به ملکوت رسیدند و این هم به خاطر دامن ‌پاک مادران مؤمن و عفیف و لقمه حلالی است که پدران گرانقدر این شهدای عزیز بر سفره فراهم کرده تا این‌ گونه فرزندان شایسته‌ای را برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب تربیت کنند.
حجت‌الاسلام عسگری افزود: شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام و مایه افتخار کشور هستند و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا موجب افزایش روحیه خدمتگزاری در بین مسئولان نظام به ‌ویژه خادمین شهدا شده و نیز ارزش‌های برگرفته از فرهنگ ایثارگری را در جامعه تعالی می‌بخشد.
وی بر تلاش در راستای زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدا و درس گرفتن از سبک زندگی شهدای گرانقدر تأکید کرد.
در پایان این دیدار از خانواده‌های معظم شهدای والامقام عبدالحسین ضیایی، کاظم درویشی و سید حشمت جعفری تجلیل شد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و 420 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
3033/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.