به گزارش ایرنا ، هوشنگ بازوند روز سه شنبه در همایش روز ملی اصناف که به میزبانی اتاق اصناف و با حضور کسبه و بازاریان کرمانشاهی برگزار شد؛ اظهار داشت: بازار قلب تپنده اقصاد کشور است و طی این سال ها نقش بسیار مهمی در رونق بخشیدن به فضای کسب و شکل گیری یک اقتصاد پویا داشته است.
وی اظهار داشت: طی این سال ها هرگاه خطری متوجه ایران اسلامی شده، بازاریان تمام قد به میدان آمده اند و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده اند.
وی اضافه کرد: ایران بحران های بسیار بزرگتری را تجربه کرده و تحریم های کنونی آمریکا در برابر تهدیدهای قبلی چندان مهم نیستند.
استاندار کرمانشاه گفت: مردم کشورمان در همه عرصه ها نشان داده اند که پای آرمان های نظام و رهبری شان ایستانده اند و همچنان خواهند ایستاد.
بازوند با بیان اینکه آمریکا در اوج ذلت از برجام خارج شد، گفت: ترامپ تحت تاثیر القاعات غیرواقعی مشاورانش تصور کرد که ایران نیز از برجام خارج می شود ولی ما با ماندن در برجام ثابت کردیم برخلاف آمریکا، یک ملت عهدشکن نیستیم.
وی اظهار داشت: همانگونه که رهبر انقلاب عنوان کردند هزینه تسلیم شدن بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است و رییس جمهوری هم با اقتدار عنوان کرد امکان ندارد ما لحظه ای از استقلال و جمهوریت خود دست بکشیم.
وی با اعلام اینکه کشورمان در حوزه های مختلف به پیشرفت های عظیمی رسیده و این دستاوردها موجب نگرانی دشمنان شده است، گفت: همه باید در صف واحد و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب در مقابل جنگ روانی دشمن بیایستیم.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از 70 هزار واحد صفی است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.