به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مجمع که امروز سه شنبه (12 تیر) در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، قلعه سفیدی با کسب 9 رای از 14 رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه انتخاب شد.
محمدجواد کرانی دیگر نامزد کسب ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی بود که تنها پنج رای از اعضای مجمع کسب کرد و نتوانست بر مسند ریاست تکیه بزند.
در این مجمع که به ریاست محمدصیدانلو رئیس فدراسیون و با حضور صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد، هر 14 عضو مجمع حضور داشتند.
پیش از این سعید میرانشاهی ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه را برعهده داشت.

** زمان شکوفایی ورزش اتومبیلرانی کرمانشاه فرا رسیده است
رئیس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه پس از پایان رای گیری، با قدردانی از اعتماد اعضای مجمع، گفت: زمان آن فرا رسیده که با اتحاد و همدلی شاهد شکوفایی ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری استان باشیم.
مسعود قلعه سفیدی ادامه داد: ورزش های پرطرفداری مانند موتورسواری و اتومبیلرانی اگر از سوی مسئولان مورد توجه و حمایت بیشتر قرار بگیرند باعث ایجاد شور و نشاط در مردم بخصوص نسل جوان می شود.
وی افزود: امیدوارم با کمک متولیان امر ورزش و همچنین سایر نهادها و ادارات بتوانیم امکاناتی را کسب و جوانان بیشتری را جذب این رشته مهیج کنیم.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه برگزاری دوره های آموزشی، ارتقاء سطح داوران و مربیان و جذب حمایت کننده مالی را از مهمترین برنامه هایی عنوان کرد که در دوران ریاستش بر هیات دنبال می کند.
قلعه سفیدی خاطرنشان کرد: استفاده از تجربیات پیشکسوتان و اجرای طرح استعدادیابی را از دیگر برنامه های مورد نظر خود عنوان کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در سال های آتی بتواند نامی برای خود دست و پا و شاهد موفقیت ورزشکارانمان باشیم.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.