به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مهرداد سالاری عصر دوشنبه در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری افزود: سرمایه های مردم از چند سال قبل در پروژه های مسکن مهر همچنان بلاتکلیف مانده و دستگاه های مرتبط موظفند وضعیت این پروژه ها را تعیین تکلیف کنند.
او با تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف این پروژه ها از اداره کل راه و شهرسازی خواست وضعیت این پروژه ها را به تفکیک مورد بررسی قرار دهد و مسایل و مشکلات هرکدام را جداگانه بررسی نماید.
وی از دستگاه های خدمات رسان نیز خواست با اعمال تخفیف و با هدف کمک به مردم در اتمام این پروژه ها مساعدت نمایند.
وی تاکید کرد هنر مدیران عضو شورای مسکن استان این است که با مشارکت ، کمک و همفکری پروژه های مسکن مهر را تعیین تکلیف و مردم را از بلاتکلیفی و سرگردانی خارج کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه خواستار توجه جدی بر کیفیت واحدهای مسکن مهر شد و از دستگاه های نظارتی مانند سازمان نظام مهندسی خواست بر روند کیفی سازی این واحدها کنترل جدی داشته باشند.
سالاری گریزی به برخی از پروژه های استان از جمله غم تسلی کنگاور زد و افزود: این پروژه از سه سال قبل به صورت بلاتکلیف باقی مانده و نیاز است به سرعت مشکلات آن برطرف شود.
وی یاداوری کرد که اگر پروژه های مسکن مهر باقی مانده استان تعیین تکلیف نشود ضرر آن به مردم استان بر می گردد و سرمایه های کلانی روی زمین باقی می ماند.
وی اظهار داشت: هرچه مدت زمان اجرای این پروژه ها ادامه یابد و مشمول زمان شود هزینه های بیشتری برای اتمام آن بر مردم تحمیل می شود و متضرر می شوند.
وی از بانک مسکن، تامین اجتماعی و دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز خواست هرچه سریعتر با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی موانع ادامه فعالیت پروژه های مسکن مهر را رفع کنند.
او راه و شهرسازی را متولی اتمام و تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر دانست و گفت: باید با دید رفع مشکلات مردم و کمک به خانه دار شدن آنها این پروژه ها پیگیری شود.
عبدالرضا غفوری، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: سهمیه مسکن مهر استان کرمانشاه 45هزار واحد است که از این تعداد 36 هزار واحد تاکنون به بهره برداری رسیده است.
استان کرمانشاه 2میلیون نفر جمعیت دارد که در 32شهر و 2هزار و 600روستا سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.