به گزارش خبرنگار ایرنا؛ پس از دستور رئیس جمهوری به وزرا و روسای سازمان ها برای استفاده از توان، دانش و تجربه بانوان و بکارگیری آنها در پست های مدیریتی شاهد حضور بانوان در این پست ها در سطح کشور هستیم.
استفاده از توان بانوان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند یکی از مطالبات به حق آنان بود که دولت تدبیر و امید با درایت و بصیرت این مطالبه را محقق کرد.
در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه نیز که نیمی از این جمعیت را بانوان تشکیل می دهند، مطالبات آنان برای حضور در مناصب مدیریتی و کمک به توسعه استان مورد توجه استاندار قرار گرفت و هوشنگ بازوند به این مطالبه بانوان و رویکرد دولت لبیک گفت.
بازوند در نشست با فرمانداران استان کرمانشاه که اردیبهشت امسال در استانداری برگزار شد از همه فرمانداران خواست یکی از معاونان خود را از میان بانوان انتخاب کنند که این موضوع با استقبال بانوان مواجه شد.
پس از گذشت حدود 2 ماه از این دستور استاندار، امروز دوشنبه حکم انتصاب سه نفر از بانوان استان در پست معاونت فرمانداری های توسط استاندار کرمانشاه صادر و به آنان اعطا شد.

** بانوان شایسته پست های مدیریتی هستند
استاندار کرمانشاه در مراسم معرفی سه زن به عنوان معاون فرمانداری های استان با بیان اینکه کرمانشاه دارای بانوان توانمندی برای پست های مدیریتی می باشد، اظهار داشت: این اقدام 'یعنی انتصاب بانوان برای پست های معاونان فرمانداری ها' اقدام بسیار خوب و ارزشمندی است که تلاش خواهیم کرد استمرار داشته باشد.
هوشنگ بازوند ابراز امیدواری کرد بانوان در عرصه های مدیریتی با توجه به شایستگی و توانمندی خود طوری عمل کنند که شرایط برای استمرار این برنامه ها تدوام داشته باشد.
او تصریح کرد که ما به شایستگی و توانمندی بانوان در عرصه های مدیریتی بسیار خوشبین هستیم.
وی از معاونان جدید فرمانداری ها خواست که با تلاش و مدیریت جهادی خود بسترهای مناسب و بهتری را برای فعالیت های گسترده تر در شهرستان ها را فراهم سازند.
استاندار کرمانشاه خطاب به معاونان جدید فرمانداری ها تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت ها و تدوین برنامه های جدید از سوی شما، شاهد رشد و ترقی در این شهرستان ها باشیم و به طور قطع با تلاش بیشتر فضا برای رشد مدیریتی شما فراهم خواهد شد.
بازوند اظهار داشت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه بانوان هستند لذا این قشر جامعه با مشاهده پست مدیریتی شما به عنوان معاونان فرمانداری ها بسیار خوشحال و خرسند خواهند شد و انگیزه آنان برای تلاش بیشتر با توجه به اینکه جامعه برای حضور و توانمندی بانوان ارزش قائل است، افزایش خواهد یافت.
در این مراسم خانم ها 'مریم اکبری' به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دالاهو، 'گونا احمدی' به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه و 'بهاره دارابی' به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ثلاث باباجانی معرفی شدند.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که در 14 شهرستان و 2هزار و 622 روستا سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.