به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمد امین سازگارنژاد روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات شهدای دولت استانداری با اشاره به اینکه برخی دولت را تضعیف و تخریب می کنند، افزود: می شود حدس زد این افراد و گروه ها در کنار چه جریان های بین المللی قرار دارند.
وی گفت: امروز در عرصه جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و آنهایی که تا دیروز جنگ تحمیلی و فشارها را به ما تحمیل کردند امروز وارد جنگ اقتصادی با ملت ایران شده اند.
وی با بیان اینکه مشکلات و نارسایی هایی در کشور بخصوص در میان کارگران وجود دارد، گفت: دولت هم انتظار دارد اقشار مختلف جامعه دردهای آن را بشنود.
وی تصریح کرد: دولت برای انجام وظایف با مشکلات و موانعی روبرو است که باید با صبر و صداقت این موانع را پشت سر بگذاریم.
وی تاکید کرد که باید زیر سایه رهبری معظم انقلاب و با اتحاد و وحدت در راستای خدمت به جامعه تلاش کنیم.
وی همچنین اظهار داشت: اگر مشکلات داخلی را حل کنیم هیچ کشوری نمی تواند برای ما مشکل ایجاد کند.

** برجام سند صلح خواهی ملت ایران
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود گریزی هم به برجام زد و آن را تنها یک کاغذ ندانست و گفت: توافقنامه بین المللی برجام سند صلح خواهی، منطق و گفت و گوی ملت ایران برای آرامش و آسایش دنیا است.
سازگارنژاد، همچنین برجام را منطق ملی ایرانیان برای گفت و گو با جهان برای پایداری، هم افزایی و همکاری دانست.
وی در ادامه از استان کرمانشاه به عنوان یکی از دروازه های مهم کشور برای ایجاد تعامل با کشورهای همسایه نام برد و گفت: می توانیم با اجماع با همسایگان از طریق مرزهای اقتصادی کرمانشاه از بحران اقتصادی فعلی کشور عبور کنیم.
وی تاکید کرد که در مرزهای غربی باید فرصتی برای حفظ اشتغال، تقویت امنیت ملی و رفع بیکاری استفاده کنیم.
او همچنین به فعالیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: اکنون 43 میلیون ایرانی از این وزارتخانه خدمات دریافت می کنند که روزانه یک میلیون نفر و سالانه 300 میلیون نفر را شامل می شود.
او از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به عنوان مدیری دلسوز نام برد و او را از جنس کارگران و از خانواده کار و تلاش دانست و افزود: این مدیر ثابت کرده که خادم و دلسوز کارگران و پیگیر رفع مشکلات آنها است.
وی تاکید کرد نباید اجازه داد مجموعه وزارت کار تضعیف شود زیرا تضعیف این مجموعه به خدمات گیرندگان تاثیر منفی می گذارد.
در این مراسم از خدمات داود یاوری قدردانی و حسن عزیزی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه منصوب شد.
عزیزی اهل شهرستان سرپل ذهاب و برادر مرحوم احمد عزیزی شاعر انقلاب است.
عزیزی سال 70 به عنوان مدیرکل فنی و حرفه ای در استان کرمانشاه خدمت کرده است و همچنین مدیرکلی فنی و حرفه ای اردبیل و البرز را در کارنامه کاری خود دارد.
آخرین پست او ریاست تربیت مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای البرز بوده است.
داوود یاوری پیش از این به مدت چهار سال به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه فعالیت داشت.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.