پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار 'منوچهر امان اللهی' اعلام کرد: مأموران انتظامی شهرستان کنگاور با انجام اقدام های اطلاعاتی از انتقال احشام قاچاق توسط سه دستگاه تریلی به سمت استان های مرکزی کشور توسط تعدادی از دلالان و قاچاقچیان حرفه ای احشام مطلع شدند.
وی افزود: در این راستا تیمی متشکل از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان کنگاور و تعدادی از ماموران یکی از پاسگاه ها نسبت به شناسایی محل تردد خودروهای حامل احشام قاچاق اقدام کردند.
امان اللهی خاطرنشان کرد: پس از مراقبت ماموران از محورهای فرعی در نهایت خودروهای مذکور شناسایی و متوقف شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: در بازرسی از کامیون های توقیف شده، از خودرو اول تعداد 165 راس و از خودروهای دوم و سوم نیز هر یک 276 راس احشام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بود، کشف شد.
وی تصریح کرد: هر سه راننده خودروهای حامل دام قاچاق به عنوان متهمان پرونده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان، مبارزه با قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را یکی از اولویت های پلیس کرمانشاه برشمرد.
کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت یکی از قطب های پرورش دام کشور است به طوری که سالانه بیش از یکصد هزار راس دام از این استان به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.