به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یاور محمدی روز شنبه در نشست با اعضای انجمن صنفی صنایع دستی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، حمایت از آموزشگاه های آزاد در راستای افزایش رونق اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و افزود: تقویت این آموزشگاه جزء برنامه های این اداره کل است.
او گفت: نگاه به مشکلات و برون رفت از دغدغه ها و رسیدن به نقطه مطلوب باید با نگاه کارشناسی و دقیق تر به موضوعات مورد بررسی قرار گیرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه در ادامه افزود: به منظور تقویت بخش خصوصی و سیاست‌های حمایتی از آموزشگا‌ه های فنی و حرفه‌ای، پیگیر ارائه تسهیلات به این بخش هستیم.
در ادامه اعضای انجمن صنفی صنایع دستی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، به ارائه برخی از مشکلات آموزشگاه های آزاد از جمله عدم وجود بازار فروش، آموزش های موازی و پایین بودن توان مالی آزموشگاه ها پرداختند و خواستار ایجاد مکانی برای ارائه تولیدات و محصولات آموزشگاه های صنایع دستی به عنوان نمایشگاه شدند.
از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 927 نفر دوره در آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان آموزش های مورد علاقه خود را فرا گرفتند که به ترتیب سه هزار و 303 نفر دوره خواهران و 624 نفر دوره برادران بودند.
اکنون آموزش های فنی و حرفه ای در استان کرمانشاه در 234 آموزشگاه فعال بخش خصوصی و 20 مرکز دولتی ارائه می شود.
استان کرمانشاه 2 میلیون تن جمعیت دارد که آخرین نرخ بیکاری آن 21/6 درصد اعلام شده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.