وی که به عنوان یکی از پنج بوکسور تیم ملی ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا انتخاب شده است، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها با تمام توان به روی رینگ خواهم رفت و به تمام ناکامی هایم در مسابقات آسیایی خاتمه خواهم داد.
این بوکسور وزن 64 کیلوگرم اعلام کرد که پس از خداحافظی از رقابت های ملی، در مسابقات حرفه ای بوکس برون مرزی به روی رینگ خواهد رفت.
گل آرا با بیان اینکه برای حضور در مسابقات آسیایی آمادگی کامل دارم، گفت: تمرینات فشرده و خوبی را به صورت شخصی دنبال می کنم و در نخستین زمان ممکن به ملی پوشان تیم ملی اضافه خواهم شد.
وی با بیان اینکه برای کسب مدال در این رقابت ها به روی رینگ می روم، اظهار داشت: به توانایی های خودم و توانایی کادر فنی تیم ملی اعتماد دارم و اطمینان دارم که می توانم در این رقابت ها حریفان خود را از پیش رو بردارم.
این بوکسور ملی پوش به حضور در مسابقات تدارکاتی پیش از بازی های آسیایی اندونزی اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش آمادگی برای حضور در بازی های اندونزی در رقابت های بین المللی تایلند حضور پیدا می کنم.
گل آرا افزود: حضور در مسابقات بین المللی تدارکاتی تاثیر بسیاری در ارتقاع سطح آمادگی ما دارد و امیدوارم بتوانیم از رقابت های بین المللی تایلند بیشترین استفاده را داشته باشیم.
وی عنوان کرد: این سومین دوره حضورم در بازی‌های آسیایی است و امیدوارم از تجربه بازی‌های آسیایی گوانجو و اینچئون بتوانم برای کسب مدال استفاده کنم.
این بوکسور ملی پوش گفت: بوکس ایران می‌توانست در این دوره از رقابت‌ها با هفت سهمیه حضور داشته باشد اما با تصمیم مسئولان پنج بوکسور در رقابت های قهرمانی آسیا حضور پیدا می کنند.
براساس تصمیم فدراسیون بوکس امید احمدی صفا در وزن 49 کیلوگرم، اشکان رضایی در وزن 56 کیلوگرم، فروتن گل آرا در وزن 64 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلوگرم و شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران در بازی های آسیایی اندونزی که اواخر مرداد ماه سال جاری برگزار می شود، به روی رینگ خواهند رفت.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.