به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در جلسه ای با گروه سرمایه گذار'الحی' سرمایه گذار خارجی اظهار داشت: ما همواره از مدیران استان خواسته ایم که نهایت تلاش خود را برای ایجاد شرایط لازم برای سرمایه گذاری در استان فراهم آورند و در این مسیر آماده هرگونه کمک برای انجام سرمایه گذاری هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه نیز در خصوص بازدید و سفر این گروه به شهرستان های غربی استان گفت: در این سفر از ظرفیت های مرزهای خسروی و پرویزخان و نوار مرز و همچنین مجموعه باغ چهار هزار هکتاری شرکت بیستون پارس قصرشیرین بازدید شد.
رضا رحیمی افزود: در این سفر سرمایه گذاران با ظرفیت های شهرستان قصرشیرین به منظور صادرات محصولات کشاورزی و همچنین منابع آب و خاک برای ایجاد نهالستان ، باغ و گلخانه برای تولید انواع محصولات آشنا شدند.
در این جلسه شرایط سرمایه گذاری بخش کشاورزی در شهرستان های غربی استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که شرایط و زمینه های مناسب برای انجام هرگونه سرمایه گذاری توسط این گروه در بخش کشاورزی فراهم شود.
استاندار کرمانشاه برای کاهش نرخ بیکاری و توسعه اقتصادی استان، سرمایه گذاری بخش خصوصی را به عنوان یکی از برنامه های اصلی خود قرار داده و تاکنون افراد زیادی از بخش خصوصی داخلی و خارجی به استان سفر کرده اند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 21/6 درصد نرخ بیکاری است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.