به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در جریان افتتاح 500 واحد مسکونی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای 'کوییک عزیز' سرپل ذهاب گفت: امروز 11 هزار و 500نفر در مناطق زلزله زده مشغول بازسازی و نوسازی این مناطق هستند.
وی گفت: در جریان زلزله 7.3 دهم ریشتری 21 آبان 96 کرمانشاه به 94 هزار واحد مسکونی تخریب شد که نزدیک به پنج هزار آن مربوط مددجویان کمیته امداد بود.
وی از همه مسئولان و مردم که برای کمک به مردم زلزله زده تلاش کردند قدردانی کرد و گفت: روند بازسازی به خوبی پیش می رود و امیدوارم مردم هرچه زودتر وارد خانه های خود شوند.
او از تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمک به مردم مناطق زلزله زده قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش دولت کمک به تسریع بازسازی مناطق زلزله زده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود یکصد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.