به گزارش ایرنا؛ سعید سلیم ساسانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: براین اساس برای این پروژه اعتبار سالانه از محل اعتبارات سفر علاوه بر موارد مندرج در قانون بودجه مد نظر قرار گرفت.
وی با اشاره به جزییات این مصوبه، اظهار داشت: بر این اساس اتمام مرحله اول پروژه حد فاصل میدان معلم تا میدان آزادی تا پایان دولت دوازدهم در ردیف بودجه قرار گرفت.
او همچنین گفت: طبق ابلاغ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سال جاری و سال آینده برای هر سال 120 میلیارد تومان و در سال 1399 نیز 110 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: سهم پیش بینی شده برای شهرداری کرمانشاه به عنوان دستگاه اجرایی نیز معادل 350 میلیارد تومان از محل منابع داخلی است که از طرق مختلف مانند فروش اوراق مشارکت، واگذاری املاک، تهاتر و ... قابل وصول می باشد.
وی اضافه کرد: با توجه به اعتبارات اختصاص یافته و نیز در صورت تامین اعتبار از سوی شهرداری کرمانشاه شاهد تحولی عظیم در روند پیشرفت این پروژه خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اعتبارات ضعیف پروژه در سال های گذشته، گفت: از ابتدای عملیات اجرای این پروژه تاکنون اعتبارات سالانه تخصیص یافته به این پروژه رقم های بسیاری پایینی بود اما با وجود این کمبود، پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته است.
سلیم ساسانی افزود: بر این اساس پیرو اقدام های اثربخش و پیگیری های مدیران ارشد استان در سال گذشته این تحول قابل ملاحظه می باشد.
وی افزود: پیرو این مصوبه و پیگیری های بعدی مبلغ 30 میلیارد تومان تخصیص مرحله اول از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور به خزانه جهت این پروژه اعلام شد.
پروژه قطار شهری کرمانشاه در 2 بخش هوایی و زیرزمینی به طول 13 کیلومتر از میدان معلم طاق بستان تا میدان فردوسی اجرا می شود.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.