نادر تقی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افززود: این تصمیم براساس توافق هیات کشتی با حراست اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه اتخاذ شده است.
وی اظهار کرد: براساس توافق انجام شده بانوان کرمانشاهی می توانند از این پس رقابت های کشتی رده سنی خردسالان که در این استان برگزار می شود را از نزدیک و از داخل سالن های کشتی نظاره کنند.
وی با بیان اینکه تماشاگران کرمانشاهی جزء بهترین تماشاچیان کشتی در سراسر کشور هستند، گفت: در تمام مسابقات جهانی و بین المللی که تاکنون در استان برگزار شده است، تماشاگران کرمانشاهی جزء پرشورترین و با اخلاق ترین تماشاگران جهان از سوی فیلا معرفی شده اند.
سخنگوی هیات کشتی استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر این کمیته انضباتی هیات کشتی استان کرمانشاه متشکل از قضات توانمند است که در صورت مشاهده هرگونه بی انضباتی به شدت برخورد خواهد کرد.
تقی زاده با بیان اینکه کرمانشاه مهد پهلوانی و جوانمردی است، گفت: وجود مربیان با اخلاقی همچون برادران محبی در استان کرمانشاه باعث شده است، که کشتی گیران نیز به خوبی با اخلاق و منش پهلوانی آشنا شوند.
وی اضافه کرد: علاوه بر رقابت ها، زنان کرمانشاهی همچنین می توانند با حضور در سالن های کشتی تمرین کشتی گیران خردسال را نیز از نزدیک مشاهده کنند.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه افزود: حضور خانواده ها در محل تمرین کشتی گیران برای کشتی گیران خردسال ایجاد امنیت و انگیزه خواهد کرد که در روند پیشرفت آن ها تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
براساس آخرین سرشماری، استان کرمانشاه بیش از یک میلیون 950 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از 960 هزار نفر از آنان زن هستند.
براساس اعلام‌ هیات کشتی کرمانشاه هشت هزار نفر در این استان به ورزش کشتی می پردازند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.