پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سردار 'منوچهر امان اللهی' اظهار داشت: ماموران انتظامی سنقروکلیایی در راستای مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی 2 دستگاه کامیون حامل دام قاچاق شدند.
وی ادامه داد: پس از شناسایی این خودروها، ماموران در عملیات هایی جداگانه نسبت به متوقف کردن و بازرسی از آن ها اقدام کردند که پس از بازرسی از این خودروها، 187 راس دام که فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و حمل بودند، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این دام های قاچاق کشف شده به 140 میلیارد ریال می رسد.
وی گفت: در این راستا 2 متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مرجع قضایی داده شدند.

** کشف 58 فقره سرقت در کرمانشاه و دستگیری 38 سارق و قاچاقچی
فرمانده انتظامی کرمانشاه از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: کشف 58 فقره سرقت و دستگیری 38 سارق و قاچاقچی از مهمترین نتایج اجرای این طرح بود.
سرهنگ 'حسین براری 'اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی علاوه بر کشف 58 فقره سرقت که 36 فقره آن مربوط به سرقت قطعات خودرو و داخل خودرو بود، 32 سارق نیز دستگیر شدند.
سرهنگ براری یادآوری کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس موفق به کشف 10 هزار و 780 نخ سیگار و هشت دستگاه کولرگازی قاچاق و همچنین دستگیری 6 نفر از قاچاقچیان شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر از دیگر نتایج اجرای طرح بود که در این راستا نیز 22 نفر از این افراد دستگیر دند.
وی ادامه داد: توقیف 36 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک و انتقال آن ها به پارکینگ نیز از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان کرمانشاه بود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.