فضل اله رنجبر روز سه شنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: قرار بر این شد از طریق اداره کل راه و شهرسازی یک قطعه زمین مناسب با همکاری شهرداری و سایر سازمان های مربوطه برای این منظور تهیه شود تا بتوانیم با استفاده از کمک خیران، مدرسه ای متناسب با نیازهای دانش آموزان اوتیسم حداث کنیم.
وی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی در زمینه حمایت از کالای ایرانی از سوی نماینده آموزش و پرورش ارائه شد، افزود: قرار براین شد این کارگروه با برگزاری جلسات متعدد، از ظرفیت جمعیت 166 هزار نفری دانش آموزان به عنوان یک ظرفیت تبلیغی بالا برای ترویج مصرف کالای ایرانی و بومی استفاده کند.
رنجبر ادامه داد: در این جلسه مقرر شد میزان ترک تحصیل دختران در روستاها توسط کمیته ای در سه ناحیه آموزش و پرورش کرمانشاه مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا در جلسات بعدی گزارشی مستند در زمینه وضعیت و میزان آن ارائه شود.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: موضوع ساماندهی آموزش در مهدهای پیش دبستانی غیر از آموزش و پرورش به عنوان یکی دیگر از محورهای مطرح شده در این جلسه بود، چنین مهدهایی که دارای مجوز فعالیت از سوی بهزیستی هستند به دنبال پیگیری فرمانداری، می توانند با اخذ کد رهگیری از آموزش و پرورش متناسب با آموزش های این ارگان به تعلیم بپردازند.
وی در خصوص افزایش شهریه مدارس هیات امنایی، اظهار داشت: این میزان براساس عملکرد و شاخص های عملکردی مدیران مدارس هیات امنایی انجام می شود.
وی اظهار داشت: مشکلات مربوط به ثبت نام دانش آموزان در برخی محلات نیز در جلسات بعدی پیگیری می شود.
شهرستان کرمانشاه نیمی از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.