داریوش جودکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براساس شکایت مردمی از یک شرکت تولیدی به دلیل کم فروشی و تقلب، پرونده در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: شعبه پس از استعلام و ارسال نمونه ها به آزمایش و بررسی محتویات پرونده و با احراز تخلف، مدیرعامل این شرکت را به ممهور نمودن پروانه واحد به مهر تخلف اول، پرداخت مبلغ سه میلیارد و 577 میلیون ریال در حق شاکی و پرداخت هفت میلیارد و 155 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در ادامه همچنین گفت: یک متهم بدون هیچ مجوز و پروانه بهره برداری و حمل از دستگاه و یا متولی خاصی اقدام به حمل تعداد 36 کیسه ذغال از درختان جنگلی بلوط نموده بود.
جودکی افزود: براساس ماده 48 و تبصره های 2 و 3 ماده مذکور از قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل و مراتع ، شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه قاچاق بودن کالا را محرز و وی را از حیث مباشرت در قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 117 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
استان کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و واردات، صادرات و ترانزیت کالا از طریق 2 مرز رسمی پرویزخان و خسروی در شهرستان قصرشیرین انجام می شود.
همچنین علاوه بر این 2 مرز رسمی، پنج معبر مرزی نیز در استان کرمانشاه به صورت قانونی فعال است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.