به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین مظفر روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس کرمانشاه، با اشاره به آشکار شدن رابطه علنی حکومت های عربی با اسرائیل گفت: حکومت های مرتجع عرب سالها است با این رژیم نامشروع به خاطر حفظ قدرتشان و تحت فشار آمریکا رابطه پنهانی دارند و به آرمان های مردم فلسطین خیانت می کنند.
او با اشاره به انتقال پایتخت آمریکا و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل از سوی آمریکا اظهار داشت: سکوت حکام عرب در این باره به ویژه بند مربوط به ممنوعیت بازگشت هفت میلیون فلسطینی آواره به سرزمینشان شرم آورترین رفتار حکام عرب در مقابل فلسطینیان و جهان اسلام است.

**خرید زمین فلسطینیان دروغ محض است
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه گفته می شود فلسطینیان سرزمین شان را به صهیونیستها فروختند، گفت: این یک دروغ محض تاریخی است زیرا انگلیسی ها با حیله و تزویر فقط هفت درصد از 27 هزار هکتار سرزمین فلسطین را برای صهیونیستها خریداری کردند، در حالی که الان 90 درصد این سرزمین را اشغال کرده اند.
وی سپس با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و نامگذاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان افزود: امام خمینی (ره) با بینش والای خود به حمایت های دروغین پادشاهان عرب از حقوق فلسطینیان پی برد و با نام گذاری روز جهانی قدس آرمان های فلسطینیان را به آرمانهای جهانی تبدیل کرد.
وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است، گفت: انقلاب اسلامی در طول حیات خود ذره ای از آرمان ها و حقوق فلسطینیان غفلت نکرده است.
این عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام در ادامه بیان داشت: جالب است بدانیم روزی حکام عرب می گفتند فلسطین چون کشور عربی است فقط وظیفه اعراب است که از آنها حمایت کنند ولی الان چی شده با اسرائیل علیه ایران متحد شده و آن را به رسمیت می شناسند و این تزویر آشکار آنها بود که انقلاب اسلامی آن را بر ملا کرد.

** توسعه طلبی اسرائیل
وی در ادامه با اشاره به این موضوع که شاید خیلی ها در داخل کشور بپرسند، دعوای فلسطین و اسرائیل یک دعوای قومی، عربی و عبری است چه ربطی به ایران دارد؟ گفت: اتفاقا دشمنان نیز به دنبال القای این مفاهیم ساده انگارانه هستند که راحت تر بتوانند سیاست های سلطه طلبانه خود یعنی تسلط بر کل سرزمین خاورمیانه را عملی کنند.
مظفر با بیان اینکه 70 درصد ذخایر جهان در خاورمیانه و در کنار موقعیت سوق الجیشی فلسطین که چهار راه سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا است، قرار دارد، افزود: صهیونیستها از 120 سال پیش نقشه تسلط بر جهان و احیای حکومت حضرت سلیمان را در سر دارند و فلسطین فقط خط مقدم این نقشه شوم آنها است.
وی در ادامه به نفوذ بالای صهیونیستها بر سیاست خارجی آمریکا اشاره کرد و گفت: اسرائیل از طریق قدرت سیاسی ، اقتصادی و نظامی آمریکا هر کاری از جمله قتل و غارت و چپاول می کند و هیچ کس نیست مقابل آنها بایستد.
وی در ادامه اضافه کرد؛ قدرت صنعتی، سیاسی و خبری صهیونیستها به حدی است که اعراب خود فروخته را مجبور کرد که این رژیم را به رسمیت بشناسند و مقابله با ایران را به جای اسرائیل اولویت خود قرار دهند.
وی در پایان گفت: اگر مسلمانان دیر بجنبند اسرائیل تمام سرزمین های اسلامی را تصرف می کند.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.