** روز قدس روز حیات دوباره اسلام است
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) ، روز وحدت مسلمانان و حیات دوباره اسلام است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم مومن و روزه دار سرپل ذهاب ، اظهارداشت: رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران ، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و تمام آزادیخواهان جهان است.
وی با بیان اینکه روز قدس امسال با سالهای دیگر متفاوت است ، افزود: مردم مظلوم فلسطین سالها در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت و ایستادگی کردند و دیگر کشورهای اسلامی باید از این امت پشتیبانی و حمایت کنند.
وی بیان کرد: روز قدس امسال در حالی فرا رسید که آمریکا با طرح معامله قرن در تلاش است تا یکبار دیگر مذاکره و امتیاز دیگری را در روند صلح آغاز کند و متاسفانه برخی کشورهای عربی همچون عربستان رسما به روند خیانت به آرمان فلسطین پیوسته اند.
خطیب جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: از طرفی دیگر تلاش آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس و تکمیل اشغال آن برای صهیونیست ها با سکوت و حمایت های دولت های عربی انجام شده است.
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی مخابره کردن پیام مقاومت در برابر صهیونیست ها به فلسطین بود که امروز شاهد تشکیل انتفاضه های متعدد توسط مردم مقاوم فلسطین علیه ظلم و اشغالگری رژیم کودک کش صهیونیستی هستیم.

** ندای آزادی قدس در جوانرود
مردم روزه دار وهمیشه در صحنه شهرستان جوانرود روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با خروش انقلابی خود بار دیگر نفرت و انزجار خود را از آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل اعلام و خواستار آزادی قدس شریف شدند.
اقشار مختلف مردم جوانرود همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که پیشاپیش آنان ائمه جمعه و جماعات ، امام جمعه ، فرماندار و مسئولان در حرکت بودند، با طی کردن میدان مولوی تا میدان بسیج این شهر راهپیمایی روز قدس برگزار کردند.
شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، وحدت و همبستگی خود را با مردم ستمدیده فلسطین ابراز داشتند.
مردم روزه دار این شهرستان با محکوم کردن جنایات ضد بشری و سیاست های آمریکا و اسرائیل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و خواستار پایان دادن به اشغال سرزمین های فلسطین و آزادی قدس شدند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی جوانرود در این مراسم با محکوم کردن سیاست های آمریکا و اسرائیل و جنایات ضد بشری در فلسطین گفت: روز جهانی قدس روز همبستگی جهان اسلام و به نمایش در آمدن قدرت امت اسلامی و آزادیخواهان جهان علیه توطئه های شوم استکبار و روز خروش علیه زر و زور است.
حجت الاسلام محمدمهدی مرادی با یادآوری اشغال سرزمین فلسطین و توطئه های صهیونیست افزود: اگر امروز ما مسلمانان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهیم با سیاست های خصمانه و دروغین استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسرائیل مخالف هستیم.

** مردم روزه دار پاوه در حمایت از قدس شریف راهپیمایی کردند
مردم روزه دار و مرزدار شهرستان پاوه امروز همگام با سراسر میهن اسلامی در حمایت از قدس شریف راهپیمایی کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا مردم مرزدار شهرستان پاوه با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری صبح امروز با حضور در خیابانهای شهر پاوه ضمن حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین تنفر و انزجار خود را از جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و اربابش امریکای جنایتکار اعلام کردند.
مردم ولایت مدار پاوه که مسئولان را در کنار خود داشتند با تجمع در میدان شهدا به طرف میدان مولوی حرکت کردند.
راهپیمایی کنندگان پاوه ای در طی مسیر با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر و انزجار خود را از انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس قبله اول مسلمین جهان ابراز داشتند.
مردم همیشه در صحنه و متعهد پاوه اعم از زن و مرد و پیر و جوان با تجمع در میدان مولوی قطعنامه پایانی راهپیمایی را که در هشت بند تهیه شده بود با فریادهای الله اکبر خود مورد تأیید قرار دادند.
این خبر در حال تکمیل شدن است ...

7079/7399/8066/7453
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.