به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی کرمانشاه، مریم هاشمی قهرمان سابق ووشوی جهان، فروتن گل آرا قهرمان بوکس آسیا و محمد خالوندی قهرمان چند دوره پارالمپیک در گفت و گوهایی جداگانه حمایت خود را از مردم فلسطین و قدس شریف اعلام کردند.
این پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی بر ادامه انتفاضه مردم فلسطین تا بازپس گیری سرزمین های اشغال شده اشان تاکید کرده و وظیفه عموم مسلمانان در این برهه از زمان را حمایت کامل و قاطع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین عنوان کردند.
آن ها همچنین حضور پرشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس را باعث تقویت فلسطین و ضعف و سستی رژیم صهیونیستی دانسته و اعلام کردند خود آن ها نیز همگام با آحاد مردم در راهپیمایی حضور خواهند یافت.

** حمایت از فلسطین وظیفه هر مسلمانی است
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا و با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه هر مسلمانی است، گفت: با ادامه مقاومت مردم مظلوم و بی دفاع این کشور وظیفه هر انسان آزادی خواهی است تا به یاری برادران و خواهران مسلمان خود بپردازد.
محمدحسین محبی با بیان اینکه سال هاست که در سرزمین فلسطین شاهد کشتار بی رحمانه مردم هستیم، تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی این کشور آحاد مسلمانان دنیا باید پرشورتر از همیشه به حمایت از مردم این سرزمین اشغالی بپردازند.
وی خاطرنشان کرد: به فرموده حضرت امام (ره) اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد، اسرائیل غرق خواهد شد، گفت: به یاری خداوند و همت بیشتر مسلمانان جهان بزودی شاهد فروپاشی و نابودی رژیم صهونیستی خواهیم بود.
محبی در پایان و با ابراز امیدواری نسبت به اینکه در راهپیمایی روز قدس امسال شاهد حضور پرشورتر مردم باشیم، گفت: جامعه ورزش استان و هیات کشتی کرمانشاه در کنار آحاد مختلف مردم حتما در مراسم راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

** رژیم صهونیستی مظهر شرارت در جهان است
مریم هاشمی قهرمان سابق چهار دوره مسابقات ووشوی جهان نیز گفت: رژیم صهونیستی مظهر شرارت و ناامنی در جهان است که به جز ریختن خون افراد بی گناه و کودک کشی کار دیگری ندارد.
وی با بیان اینکه سال هاست رژیم صهیونیستی با کشتار بی رحمانه مردم فلسطین خوی درندگی خود را نشان داده است، گفت: مسلمانان برای از بین بردن این رژیم غاصب باید همدلی و اتحاد بیشتری داشته باشند.
هاشمی با بیان اینکه حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس گام بلندی برای سرنگونی رژیم صهیونیستی است، گفت: خوشبختانه هر سال شاهد افزایش حضور مردم مسلمان دنیا در مراسم راهپیمایی روز قدس هستیم و این به نابودی هرچه سریعتر اسراییل کمک می کند.
قهرمان سابق ووشوی جهان در پایان از عموم مردم کشورمان و استان کرمانشاه دعوت کرد با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی مردم فلسطین و رعب و وحشت رژیم صهیونیستی بشوند.

** حمایت از فلسطین پشتیبانی و دفاع از اسلام است
محمد خالوندی قهرمان 6 دوره مسابقات جهان و پارالمپیک نیز در گفت و گو با ایرنا، حمایت از فلسطین را پشتیبانی از اسلام و دفاع از آرمان های این دین الهی دانست و گفت: هر مسلمانی وظیفه دارد از مردم مظلوم این سرزمین دفاع کند.
وی تصریح کرد: روز قدس روز همبستگی مسلمانان دنیا با مردم مظلوم فلسطین است تا با حضور یکپارچه در مراسم راهپیمایی این روز حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم این سرزمین اعلام کنند.
خالوندی گفت: جامعه ورزش استان کرمانشاه نیز در کنار مردم حضوری پرشور در مراسم راهپیمایی روز قدس خواهند داشت تا انشاالله به زودی شاهد سرنگونی این رژیم جعلی باشیم.

** جامعه ورزشی در مراسم روز قدس حضوری پرشور خواهد داشت
فروتن گل آرا قهرمان بوکس آسیا نیز از آمادگی جامعه ورزشی برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و گفت: ورزشکاران این بار نیز در کنار مردم با همه وجود از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.
وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین سال هاست مورد ظلم و تعدی متجاوزان صهیونیستی قرار گرفته اند، گفت: بدون شک آن ها روزی باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
گل آرا اظهار کرد: انشاالله مردم در روز قدس حضوری گسترده در صحنه دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواهند داشت و با حمایت پرشور خود زمینه پیروزی این کشور و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را فراهم می کنند.
این قهرمان بوکس در پایان یادآوری کرد: هر قدر حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر باشد، ترس و وحشت رژیم صهیونیستی نیز بیشتر از قبل خواهد شد و نابودی خود را به چشم می بینند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه از ساعت 11 فردا (جمعه 19 خرداد) و از میدان آیت الله کاشانی به سمت مسجد جامع برگزار می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.