عادل گنجی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه میلیارد و 500 میلیون ریال از این اعتبار برای بهسازی و روکش آسفالت بلوار اصلی شهر شاهو هزینه می شود.
وی با بیان اینکه 600 میلیون ریال نیز برای جدول گذاری و احداث دیوار حائل در نظر گرفته شده گفت: چهار میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات متوازن برای زیرسازی و آسفالت معابر در سطح شهر شاهو اختصاص یافته که پیمانکار این پروژه ها مشخص شده و پیمانکار در حال اجرای کار است.
شهردار شاهو ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون یک میلیارد و 410 میلیون ریال از محل اعتبارات قیر برای آسفالت معابر این شهرهزینه شده است.
گنجی، یکی از مهمترین مشکلات شهرداری شاهو را کمبود درآمد و منابع مالی عنوان کرد و اضافه کرد: درآمد شهرداری ها باید از منابع مردمی تامین شود، در غیر این صورت روند کار شهرداری با مشکل مواجه خواهد شد.
وی گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات در سطح شهر وجود دارد که برطرف‌ کردن آنها نیازمند جذب اعتبارات مالی است و با توجه به درآمد پایین مردم و کمبود اعتبارات دولتی، مشکلات فراوانی پیش روی شهر قرار دارد.
شهردار شاهو یادآور شد: با توجه به اینکه بافت شهر شاهو روستایی است ساکنان آن با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که تلاش داریم با همدلی و همفکری شورای شهر بخشی از خواسته ها و مشکلات مردم را مرتفع کنیم.
شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر، در سال 1387 و پس از تجمیع روستاهای قشلاق و منصورآقایی به عنوان شهر شناخته شد و شهرداری این شهر نیز در سال 1388 تاسیس شد.
شهر شاهو با سه هزار و 500 نفر جمعیت در 95 کیلومتری شهر کرمانشاه و در کنارجاده روانسر به پاوه واقع شده است.
8066/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.