به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مسعود معصومی لاری دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین علی (ع) اظهار داشت: امام راحل از شخصیتی ممتاز برخوردار بود و جامع صفات برجسته را دارا بود.
وی به نقش ولایت فقیه در اتحاد مردم و شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در عرصه عرفان، فلسفه و فقه در زمان خود سرآمد بود.
معصومی لاری از علم، قاطعیت، هوش، شجاعت، ایمان و اراده به عنوان مهم ترین خصایص امام راحل یاد کرد و افزود: این برجستگی ها و خصلت های امام از مبانی قرآن نشات گرفته و چنین بینشی موجب تشخیص خوب و بد و شناسایی اولویت ها شده بود.
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: تا زمانی که پیرو ولایت فقیه باشیم و در مسیر حمایت از رهبری حرکت کنیم کشور ما از گزند و نقشه دشمنان در امان می ماند چرا که حرکت در این مسیر اساس دین ما را تشکیل می دهد.
وی یادآور شد، تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن به معنای حرکت براساس تفکر اجتهادی است و همه جوانان این مملکت باید نسبت به آن آگاه و هوشیار باشند.
حجت الاسلام معصومی لاری افزود: با وجود مشکلات و لغزش ها در برخی از مسئولان و مدیران، جایگاه مهم و باارزش مرجعیت و ولایت فقیه در میان مردم متدین ایران امری روشن و مشهود است.
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ترس از پیروی و قدرت ولایت فقیه موجب شده که دشمن همواره دستاوردهای این انقلاب و پایه های قدرت نظام را نشانه بگیرند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به آن استفاده کنند.
وی با اشاره به روایات و احادیث امیرالمومنین علی (ع) به نقش امر به معروف و نهی از منکر در هدایت جامعه اشاره کرد و ادامه داد: همبستگی و تلاش موجب رفع کمبودها و مشکلات اجتماعی و اقتصادی در جامعه می شود.
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و جمع دیگری از مدیران استان در این مراسم حضور داشتند.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.