سیدحجت الله موسوی اجاق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مهرداد جعفری، محمد صفایی، پدرام خداداده و سینا رضایی چهار ملی پوش کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی سپک تاکرای ایران هستند.
وی افزود: علاوه بر این بازیکنان، رضا رستمی از کرمانشاه نیز به عنوان یکی از 2 مربی تیم ملی در این اردو حضور دارد.
موسوی اجاق با اشاره به اینکه چند روزی هست ملی پوشان سپک تاکرا تمرینات خود را آغاز کرده اند، گفت: این اردو تا 28 خرداد به میزبانی استان مرکزی و در شهر اراک ادامه خواهد داشت.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه ادامه داد: تیم ملی سپک تاکرای ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا که از اواخر مرداد آغاز می شود، آماده می کند.
وی همچنین تیم ملی ایران را یکی از مدعیان همیشگی سپک تاکرای جهان معرفی و اظهار کرد: امسال امید زیادی می رود تا ملی پوشان ایران بتوانند در مسابقات آسیایی پیش رو مقام کسب کنند.
موسوی اجاق افزود: تایلند، کره جنوبی، ویتنام، مالزی و فیلیپین جزء مهمترین رقبای تیم سپک تاکرای ایران در مسابقات آسیایی 2018 محسوب می شوند.
سپک تاکرا، ورزشی شبیه والیبال است که به ‌جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود، اندازه زمین و ارتفاع تور بازی شبیه بدمینتون است و هر تیم سه بازیکن دارد.
این رشته ورزشی در سال 1382 وارد کشور شد و کرمانشاه نیز تقریبا جزء اولین استان هایی بود که فعالیت خود را در این رشته آغاز و هم اکنون جزو قطب های کشور محسوب می شود.
در استان کرمانشاه بالغ بر 50 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر هیات انجمن های ورزشی در رشته سپک تاکرا مشغول به فعالیت هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.