به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود در این مراسم گفت: عظمت امام راحل واقعیتی است که دوست و دشمن به آن اعتراف دارند.
حجت الاسلام محمدمهدی مرادی، با بیان اینکه باید افکار و راه امام خمینی (ره) حفظ شود، افزود: تمام افکار امام ناب و اسلامی هستند که باید زنده بماند.
وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با انقلاب خود عزت و هویت از دست رفته را به ما باز گرداند و با نابودی رژیم ستمشاهی و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی حکومتی بر پایه اسلام ناب پایه گذاری کرد.
حجت الاسلام مرادی، با اشاره به ابعاد گوناگون ایمانی، اعتقادی و ملی امام عظیم الشان خاطرنشان کرد: شناخت ویژگی ها و شاخصه های امام خمینی با آگاهی از اندیشه های ایشان در کلیه امور راهگشا خواهد بود.
وی یادآور شد: تا زمانی که ملت بزرگ ایران در مسیر امام راحل (ره) و ولایت و رهبری حرکت کند، انقلاب اسلامی آسیبی نخواهد دید.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جوانرود نیز از پانزدهم خرداد سال 42 به عنوان سرآغاز نهضت بزرگ اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) یاد کرد و گفت: مردم ما نباید هیچ گاه از اهمیت این روز تاریخی غافل شوند.
محمود داوودی زاده افزود: سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد بهترین زمان برای تببین و ترویج اندیشه های امام (ره) و انتقال آرمان های ایشان به دنیا و آزادیخواهان جهان است و همه باید سعی کنیم تفکرات و اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی در همه ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه زنده بماند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.