روابط عمومی تعزیرات حکومتی روز شنبه به نقل از داریوش جودکی اعلام کرد: گشت های این اداره کل به همراه ماموران سازمان صنعت، معدن و تجارت در ایام ماه مبارک رمضان به صورت ویژه بر بازار نظارت دارند.
وی اظهار داشت: گران فروشی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی بیشترین مورد تخلفات ثبت شده توسط ماموران تعزیرات حکومتی کرمانشاه در ماه مبارک است.
وی در باره گرانی قیمت گوشت در بازار گفت: پس از انجام اقدام های کارشناسی و توافق با اتحادیه قصابان قرار شد که قیمت گوشت در بازار کرمانشاه که پیش از این 50 هزار تومان بود به 45 هزار تومان کاهش پیدا کند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه تاکید کرد: در صورت مشاهده فروش گوشت با استخوان گوسفند بیشتر از قیمت اعلام شده با متخلفان برخورد خواهد شد.
جودکی با بیان اینکه قیمت اعلام شده پس از انجام اقدام های کارشناسانه تعیین و حاشیه سود قصابان نیز در نظر گرفته شده است، گفت: تدابیر لازم برای کاهش هزینه‌های جانبی که بر قیمت گوشت گوسفند اثر می‌گذارد نیز اتخاذ شده است.
وی در باره وضعیت گوشت گوساله نیز گفت: قیمت گوشت گوساله اکنون در بازار مناسب است و پایین‌تر از گوشت گوسفندی است و نرخی برای آن تعیین نشده است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.