به گزارش ایرنا، حسین خدرویسی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کمک ها در قالب طرح های مشارکتی اطعام نیازمندان، آزادی زندانیان غیرعمد، مفتاح الجنه و کفارات و زکات فطره پرداخت شده است.
وی ادامه داد: مبلغ 32 میلیارد و 940 میلیون ریال از کمک های مردمی جمع آوری شده برای اطعام بیش از 103 هزار نیازمند کرمانشاهی هزینه شده است.
خدرویسی با اشاره به اینکه خیران نیکوکار می توانند با برپایی سفره های افطار هم نشین نیازمندان شوند، افزود: 6 هزار و 387 نفر از نیازمندان در ماه رمضان سال گذشته توسط خیران اطعام شدند.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه همچنین با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه که با هدف دیدار با خانواده های محروم و نیازمند در ماه مبارک رمضان اجرا می شود، گفت: خیران، حامیان و مسئولان استان کرمانشاه در این دیدارها بیش از یک میلیارد و 410 میلیون ریال به صورت نقدی و یا اهدای کالا به این خانوارها کمک کردند.
وی ادامه داد: این طرح در ماه مبارک رمضان امسال نیز اجرا و پیش بینی می شود خیران و مسئولان بیشتری در آن شرکت کنند.
خدرویسی در پایان پیش بینی کرد در ماه مبارک رمضان امسال شاهد کمک بیش از 70 میلیارد ریالی خیران به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه باشیم.
در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه بیش از 74 هزار خانوار با 161 هزار نفر جمعیت زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) قرار دارند که 60 درصد آن ها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.