داریوش جودکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرونده در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.
او گفت: این شعبه پس از استعلام و ارسال نمونه ها به آزمایشگاه و بررسی محتویات پرونده و پس از طی تشریفات قانونی به استناد مواد 3 بند د و با رعایت ماده 54 قانون تعزیرات حکومتی متهم را به مبلغ سه میلیارد و 577 میلیون و 558 هزار و 300 ریال در حق شاکی و علاوه بر ممهور نمودن پروانه واحد به مهر تخلف اول، به مبلغ هفت میلیارد و 155 میلیون و 116 هزار و 600 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت نیز محکوم کرد.
وی همچنین در ادامه به کشف سه هزار و 216 عدد شامپوی خارجی در استان اشاره کرد و گفت: فرد قاچاقچی مبلغ 170 میلیون و 693 هزار و 220 ریال جریمه نقدی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین به جریمه 2 میلیارد و 807 میلیون و 234 هزار و 688 ریال در حق دولت اشاره کرد و افزود: شعبه هشتم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه یک متهم را به اتهام مباشرت در قاچاق انواع لوازم آشپزخانه، حمام و سایر لوازم منزل به این میزان جریمه محکوم کرد.
استان کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و واردات، صادرات و ترانزیت کالا از طریق 2 مرز رسمی پرویزخان و خسروی در شهرستان قصرشیرین انجام می شود.
همچنین علاوه بر این 2 مرز رسمی، پنج معبر مرزی نیز در استان کرمانشاه به صورت قانونی فعال است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.