حیدر بهرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته به منظور ترویج و تسهیل ازدواج آسان و کمک به تشکیل نهاد مقدس خانواده، به 180 نوعروس ، جهیزیه به ارزش چهار میلیارد و 110 میلیون ریال اهدا شد.
وی، پرداخت تسهیلات با هدف توسعه طرح مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال پایدار را از جمله رودیکردهای اصلی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: همسو با تحقق این مهم سالیانه اعتبار زیادی صرف این امر می شود.
مدیر کمیته امداد خمینی (ره) سرپل ذهاب گفت: این نهاد در راستای کمک به احداث فضای خودکفایی و اشتغال طرح های اشتغالزایی آسیب دیده در زلزله آبان پارسال، اقدام به احداث 146 واحد فضای دامی و هر واحد به مساحت 50 متر مربع در روستاهای تابعه این شهرستان کرده است.
بهرامی، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از 2 هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد سرپل ذهاب دچار خسارت شده است، اضافه کرد که از این تعداد، یک هزار و 122 مورد احداثی و 756 مورد نیز از نوع تعمیری ارزیابی شده است.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد که سه هزار و 400 خانوار آن در قالب هشت هزار و 764 تن ، زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند.
7079/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.