مهدی عبدالمالکی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این دوره که ویژه نوجوانان، جوانان و زوج های جوان است با هدف بهبود و ارتقاء سلامت روان، آموزش پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه دوره آموزش مهارت های زندگی 27 خرداد ماه و یکم تیر ماه امسال در سینما فرهنگ برگزار می شود، گفت: روانشناسان و متخصصان علوم تربیتی در این دوره برای شهروندان کرمانشاهی سخنرانی خواهند کرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این سازمان به دنبال ارتقا سلامت اجتماعی است، گفت: با برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای شهروندان کرمانشاه به دنبال ارتقا سطح فرهنگ عمومی و ایجاد سلامت در جامعه هستیم.
عبدالمالکی توضیح داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه 11 اداره زیرمجموعه دارد که برگزاری همواره دوره های مختلف مهارت آموزی را در دستور کار دارند.
شهر کرمانشاه حدود نیمی از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده و با مشکلات عمده ای همچون حاشیه نشینی روبرو است.
مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه چندی پیش در نشست بازآفرینی استان اعلام کرد: پس از پیوستن پنج روستای حاشیه ای به شهر کرمانشاه میزان بافت های فرسوده مرکز استان از یک هزار و 228 هکتار به یک هزار 374 هکتار رسیده که براساس مطالعات انجام شده 400 هزار نفر در این محلات زندگی می کنند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.