سرهنگ علیرضا دلیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تشریح چگونگی کشف این 2 محموله پرداخت و گفت: در عملیات نخست و به دنبال اطلاع از اینکه یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر استان قصد ورود محموله تریاک به شهر کرمانشاه را دارد، رسیدگی و پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد یک دستگاه خودروی سنگین که حامل مواد مخدر است از یکی از شهرهای جنوب شرقی کشور قصد انتقال محموله موردنظر را دارد به همین خاطر پس از هماهنگی با مقام قضائی، 2 گروه ازماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پلیس راه بیستون – همدان مستقر شدند.
سرهنگ دلیری یادآوری کرد: پس از شناسایی خودرو حامل مواد مخدر، ماموران نسبت به تعقیب و مراقبت آن تا مقصد اقدام و در فرصتی مناسب راننده و فرد دیگر که صاحب مواد مخدر بود را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه گفت: پس از انتقال کامیون حامل مواد مخدر به مقر پلیس و بازرسی از آن مقدار، 50 کیلو و 400 گرم مواد مخدر تریاک که در قسمت تاج خودرو به شکل بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
سرهنگ دلیری، همچنین از معرفی 2 متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب خبر داد.
وی در ادامه به چگونگی کشف دومین محموله مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس کرمانشاه پس از آگاهی از اینکه یک دستگاه خودرو سنگین اقدام به تهیه مواد مخدر از استانهای جنوب شرقی کشور کرده و قصد توزیع آن در سطح استان کرمانشاه را دارد شناسایی و توقیف خودرو را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه افزود: پس از شناسایی خودروی حامل مواد مخدر نسبت به توقف آن اقدام و در بازرسی های صورت گرفته مقدار 32 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که با استفاده از کاربن و گریس برای عدم شناسایی توسط سگ های موادیاب به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
وی ادامه داد: در این راستا نیز راننده دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای صدور حکم ماسب در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
در سال جاری بیش از 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 برابر رشد داشته است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.