معصومه حسنی خوانسار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خرید کتاب از نویسندگان بومی و اجرای برنامه های متنوع برای جذب بیشتر کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف اجرای طرح کتابخانه گردی برای ارتقای سطح مطالعه در استان کرمانشاه ذکر کرد.
وی از تکمیل کتابخانه روستای 'کل کش' در دهستان حیدریه از توابع گیلانغرب تا پایان خرداد خبر داد و اظهار داشت: تا پایان امسال ثبت نام و عضویت افراد در کتابخانه های این شهرستان رایگان است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمانشاه ، توزیع اسباب بازی ، نشریات ، کتاب و اجرای برنامه های متنوع قصه گویی و جمع خوانی را از جمله اقدام های این اداره کل در مناطق زلزله زده عنوان کرد.
حسنی خوانسار ، بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفـت: لازمه دست یافتن به توسعه پایدار ، تقویت بخش فرهنگ به ویژه کتاب و کتابخوانی است.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز در سخنانی اظهار داشت: چهار کتابخانه عمومی این شهرستان با 56 هزار جلد کتاب ، هم اکنون یک هزار و 820 عضو دارد.
کوروش محمویان، از پیگیری لازم برای گرفتن مجوز احداث و بازسازی کتابخانه تخریب شده شهید مصطفی خمینی در مجموعه فلاحت این شهرستان که درجریان زلزله آسیب دید ، خبر داد
وی بیان کرد: هم اکنون به ازای هر یکصد تن ، 90 جلد کتاب در کتابخانه های عمومی گیلانغرب موجود است اما در زمینه عضویت باید برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.