به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی روز پنجشنبه در آئین سرکشی و بازدید از پنج خانواده شهید قصرشیرین که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد ، افزود: عزت امروز کشورمان به برکت خون شهداست.
وی اظهار داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با رشادت های فراوان در برابر دشمن متجاور ، مقاومت و ایستادگی کردند و عزت و اقتدار کنونی نظام اسلامی به برکت خون پاک شهداست.
امام جمعه قصرشیرین گفت: باید خدا را شاکر باشیم که امروز در چنین نظام دینی با رهبری امام خامنه ای نفس می کشیم و از این رو باید مطیع بی چون و چرای ولایت باشیم.
حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه باید قدردان خانواده های شهدا باشیم ، افزود: شهیدان با اطاعت از ولی فقیه برای دفاع از این نظام دینی جان خود را فدا کردند تا ما اکنون در امنیت و آرامش باشیم.
در پایان این آئین از خانواده های شهیدان امین استاک ، صفر نوروزی میرحصاری ، نورالدین صید میانکلی ، نوروز مرادی و عادل یعقوبی با اهدای هدایایی تجلیل شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت در دوران دفاع مقدس 680 شهید ، 2 هزار جانباز و 100 آزاده سرافراز را در دفاع از کیان اسلامی تقدیم نظام کرده است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.