به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود خلیلی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بهره برداری از پیست و میدان سوارکاری کرمانشاه می تواند روند رو به رشد این استان در سال های اخیر را شتاب ببخشد.
وی ادامه داد: بدون شک کرمانشاه در رشته سوارکاری می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و اگر همین مسیر را ادامه بدهد آینده درخشانی پیش روی این استان قرار دارد.
خلیلی افزود: تا حدود چهار سال پیش از هیات سوارکاری کرمانشاه تنها یک اسم مطرح بود و عملا هیچ گونه فعالیتی مشاهده نمی شد اما در این مدت شاهد خروج این رشته ورزشی از رکود بودیم و فعالیت های خوبی شکل گرفت.
رئیس فدراسیون سوارکاری تصریح کرد: ارتقاء رتبه هیات سوارکاری کرمانشاه از رده های آخر کشور به رتبه 12 موید همین پیشرفتی است که در سال های اخیر با همت مسئولان هیات و متولیان ورزش استان حاصل شده است.
وی گفت: یقین دارم اگر میدان سوارکاری کرمانشاه به بهره برداری برسد در آینده نزدیک شاهد حضور سوارکاران بیشتری در میدان رقابتی خواهیم بود که این به توسعه ورزش سوارکاری استان کمک زیادی می کند.
خلیلی خاطرنشان کرد: سوارکاری تنها رشته ورزشی است که علاوه بر بعد ورزشی با زندگی و سرمایه اقتصادی مردم نیز ارتباط دارد و هر تصمیم فدراسیون سوارکاری می تواند تاثیر مثبت و یا منفی در زندگی مردمی که در این صنعت سرمایه گذاری کرده اند، داشته باشد.
رئیس فدراسیون سوارکاری همچنین با اشاره به برخی مشکلاتی که پیش روی ورزش سوارکاری وجود دارد، گفت: تمام هیات های استانی و جامعه سوارکاری باید با وحدت و همدلی برای حل این مشکلات تلاش کنند.
وی در پایان با تبریک به رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه برای انتخاب مجددش ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان و کمک های متولیان ورزش استان بتواند زمینه توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این رشته ورزشی در کرمانشاه را فراهم کند.
در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری کرمانشاه 'ستار الماسی' با کسب 9 رای از 15 رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.