فرامرز اکبری روز دوشنبه در آئین دلجویی و سرکشی از خانواده معظم شهید 'تیاترنج و جواد زاده' از شهدای هشت سال دفاع مقدس قصرشیرین، افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های آنها کمترین کاری است که ما در مسیر زنده نگهداشتن فرهنگ شهید و شهادت می توانیم انجام دهیم.
وی اظهارداشت: شهدا با تمام توان خود دلاورانه برای دفاع از آبرو و عزت کشور جنگیدند و با گذشتن از تمام هستی و تعلقات دنیوی ، افتخار و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
وی گفت: خانواده های شهدا نیز هر روز با صبر و تلاش خود برای پیشرفت و سربلندی این نظام دینی رشادت می کنند و امروز وظیفه ماست که آن ها را تنها نگذاریم و از آن ها دلجویی و تکریم کنیم.
در این آئین از خانواده شهید تیاترنج از سربازان ارتش و اهل قصرشیرین که در منطقه عملیاتی دشت هلاله خرم آباد به درجه رفیع شهادت نائل آمد و خانواده جانباز شمس اله جواد زاده که در منطقه عملیاتی باباهادی مجروح گردید ، با اهدای هدایایی دلجویی شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت در دوران دفاع مقدس 680 شهید ، 2 هزار جانباز و 100 آزاده را در دفاع از کیان اسلامی تقدیم نظام کرده است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.