محمد منصوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: 'فرهاد سال افزون' به عنوان ورزشکار و 'پیمان اکبری' به عنوان مربی، تیم ملی کشورمان را در رقابت های ملت های والیبال همراهی می کنند.
وی ادامه داد: مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال سال 2018 از چهارم خرداد آغاز و تا سوم تیرماه در 20 گروه پیگیری خواهد شد.
منصوری خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال ایران در هفته اول مسابقات باید در فرانسه به ترتیب به مصاف تیم های میزبان، استرالیا و ژاپن برود.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه با اشاره به اینکه تیم والیبال ایران روز گذشته (26 اردیبهشت) کشورمان را به مقصد صربستان برای برپایی اردویی چند روزه ترک کرده است، گفت: ملی پوشان ایران در این اردو 2 دیدار دوستانه با تیم صربستان برگزار می کنند.
وی ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران سپس روز اول خرداد، کشور صربستان را به مقصد فرانسه برای حضور در هفته اول مسابقات ملت های والیبال ترک می کنند.
منصوری در پایان تصریح کرد: ملی پوشان ایران در هفته های اول تا چهارم لیگ ملت های والیبال به ترتیب در کشورهای فرانسه، آرژانتین، روسیه و آمریکا به میدان می روند و در هفته پنجم در تهران میزبان تیم های کره جنوبی، بلغارستان و آلمان خواهند بود.
تیم ملی والیبال ایران در هفته اول ابتدا روز جمعه چهارم خرداد از ساعت 22:30 دقیقه با فرانسه، سپس روز شنبه (پنجم خرداد) از ساعت 19:30 دقیقه با استرالیا و در نهایت روز یکشنبه 6 خرداد از ساعت 17:30 دقیقه با ژاپن مسابقه خواهند داد.
فرهاد سال افزون، سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، سامان فائزی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، مرتضی شریفی، امیر غفور، صابر کاظمی، میثم صالحی، محمدرضا حضرت پور و مهدی مرندی 14 بازیکن ایران در لیگ ملت های والیبال هستند.
ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی و پیمان اکبری از کرمانشاه به عنوان مربی اول وظیفه هدایت ملی پوشان ایران را در مسابقات ملت های والیبال برعهده دارند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.