معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل حادثه محله طاق بستان در این شهرستان خبرداد.

محمد رضا آمویی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: فردی که شب گذشته 24 اردیبهشت و به دنبال  اختلاف خانوادگی در بلوار طاق بستان شهرستان کرمانشاه، با تیراندازی خود منجر به کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن 4 تن از بستگان همسر خود شده بود، توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

وی گفت: در این حادثه که حدود ساعت 22 شب گذشته رخ داد، یک فقره تیراندازی به پلیس استان گزارش شد که پس از حضور ماموران مشخص شد داماد خانواده به همراه برادرش به درب منزل پدر همسر خود مراجعه و به وسیله اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرده است.

آمویی تصریح کرد: پس از بالا گرفتن درگیری همسایه پدر همسر قاتل به قصد میانجیگری وارد عمل می شود که متاسفانه با اصابت گلوله در همان محل تیر اندازی جان خود را از دست می دهد.

وی عنوان کرد: در این تیراندازی همچنین 5 نفر از اعضای خانواده همسر فرد مهاجم زخمی می‌شوند که یکی از آنها که زنی 57 ساله بود و از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در بیمارستان فوت کرد.

آمویی ادامه داد: پس از تیرانداری و قبل از حضور ماموران افراد ضارب موفق به فرار شدند که با تلاش پلیس و کادر اطلاعاتی گسترده فرد قاتل بعد از ظهر امروز دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از دستگیری قاتل، برادر وی نیز در هنگام درگیری در صحنه حضور داشته و خود را تسلیم ماموران کرد.

آمویی یادآوری کرد: تحقیقات تکمیلی از متهم اصلی و برادرش برای روش شدن ابعاد دیگر این جنایت هولناک ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.