به گزارش خبرنگار ایرنا، نورالدین فرزادی پور دوشنبه شب در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان های شرق استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان صحنه، لزوم توجه به حوزه فرهنگ و هنر را در این شهرستان مورد تاکید قرار داد و از وزیر خواست ساخت یک هنرستان هنرهای زیبا در این شهرستان را مورد حمایت قرار دهد.
وی با بیان اینکه باید توجه جدی و عملی به توسعه فرهنگی در سطح شهرستان صحنه صورت بگیرد، ادامه داد: باید ضعف ها و عقب ماندگی های گذشته در حوزه فرهنگی شهرستان صحنه رفع شود.
وی در ادامه با بیان اینکه آثار هنرمندان برجسته شهرستان صحنه در کنج خانه ها خاک می خورد از نبود نمایشگاه دائمی هنرمندان گلایه کرد.
وی افزود: در حالیکه در همه جای دنیا، مکانی به عنوان موزه یا نمایشگاه برای جمع آوری و نگهداری آثار هنرمندان آن کشورها تاسیس شده، سرزمین شعر و هنر صحنه با وجود تربیت هنرمندان بزرگی در دامان خود، از این امکان بی بهره است.
فرماندار صحنه در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ و تحکیم بنیان خانواده، یادآور شد: فرهنگ اصیل اسلامی- ایرانی ما سدی مقاوم در مقابل استحاله فرهنگی غرب است.
وی گفت: هویت فرهنگی و اسلامی و دینی در جامعه جزو سلول های آحاد ملت ایران است و برای محافظت و اشاعه این فرهنگ غنی باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
وی در پایان بر احداث پیاده راه برای هنرمندان صحنه ای در راستای تجلیل از عملکردهای ارزشمند آنان تاکید کرد.
شهرستان صحنه با جمعیتی بالغ بر 74 هزار نفر در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است .
3033/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.