سرهنگ محمدرضا یاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر شامل 9 کیلوگرم تریاک و سه کیلوگرم حشیش است که در یک اقدام غافلگیرانه و پلیسی از یک خودرو کشف و ضبط شد.
وی اظهار کرد: براساس اخبار و اطلاعات واصله، مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم، با یک دستگاه خودروی سواری، درصدد وارد نمودن مقادیری مواد مخدر جهت توزیع در شهرستان است، بلافاصله اکیپی از ماموران مجرب انتظامی به محورهای مواصلاتی شهرستان عزیمت کردند.
رئیس پلیس سرپل ذهاب گفت: با شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در یک اقدام غافلگیرانه و پلیسی نسبت به توقیف خودروی مذکور اقدام و در بازرسی های به عمل آمده مقدار 12 کیلوگرم مواد مخدر از آن کشف و ضبط شد .
یاری اظهار کرد: در این رابطه یک تن دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.
وی از تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی این شهرستان برای برقراری نظم و امنیت پایدار خبر داد و گفت: با هرگونه اعمال مجرمانه ای که امنیت شهرستان را مخدوش کند برخورد قاطع می شود.
وی از مردم خواست تا با پلیس انتظامی همانند گذشته همکاری و مساعدت داشته باشند و ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری در صورت مشاهده اعمال مجرمانه از سوی برخی افراد گزارش خود را از طریق تماس با شماره تلفن110 به پلیس اطلاع دهند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
3012/7399/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.