به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: خط مستقیم ‌فرهنگی ‌را حضرت امام (ره) برای ملت ایران ترسیم کردند و مقام معظم رهبری آن را دنبال می‌کنند.
او گفت: امام (ره) همواره تاکید داشتند که ما فقط به جمهوری اسلامی رای می دهیم و این یعنی اسلام قدرتمند است و می تواند دشمنان‌ را زمینگیر کند.
وی با تاکید بر اینکه نباید غفلت کرد، افزود: باید مراقب دشمنان باشیم و به آن ها اجازه ندهیم که وارد کشور و منزل ما شوند.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مسائل فرهنگی گفت: باید در زمینه فرهنگی به دغدغه های فرهنگی‌ مقام‌معظم رهبری توجه کنیم و در این راستا گام برداریم.
آیت الله علما افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس به یک فرهنگ تبدیل شد و اکنون نیز باید همچون دوران دفاع مقدس در زمینه فرهنگ سازی وارد شویم.
وی عنوان کرد: دشمنان ما امروز از اسلام و توانایی های آن لطمه خورده اند و به دنبال تضعیف فرهنگ اسلام هستند.
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه باید تدبیری فکری و عملی برای فرهنگ سازی در بین جوانان اندیشیده شود، گفت: باید خوراک سالم فرهنگی به مردم بدهیم و برگزاری جشنواره هایی با عنوان انار و انجیز و امثال آن کمکی به مردم‌ نخواهد کرد.
آیت الله علما با تاکید بر اینکه ما باید جمهوری اسلامی ‌را حفظ کنیم، ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید کاری‌ کند که نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به رو تقویت شود و به سمت اهداف خود پیش رود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری 2 روزه یکشنبه شب وارد استان کرمانشاه شد و حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، امضای تفاهم نامه همکاری، بازدید از چند مجتمع فرهنگی و هنری، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان های شرق استان در صحنه، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر کرمانشاه و نشست مطبوعاتی از جمله برنامه های اوست.
3033/7445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.