به گزارش ایرنا، مسیب قبادیان روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ارتباطات در سرسرای اجتماعات مخابرات، از جایگزینی شبکه 'موبایل روستایی' با شبکه 'همراه اول' به عنوان یکی از مهم ترین اهداف سازمان در سال جاری یاد کرد.
به گفته وی در صورت جذب به موقع اعتبار، این هدف در مدت یک سال محقق خواهد شد و در نقاط مستعد شبکه همراه اول به g4وg3 تبدیل می شود.
قبادیان ادامه داد: هرساله متناسب با شعار همان سال، سیاست ها و برنامه های مخابرات مشخص می شود، از سوی دیگر بسیاری از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا به دنبال معاملات ارزی تامین می شود.
وی با اشاره به اینکه در سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان انجام شده، ادامه داد: امسال نیز با توجه به شرایط اقتصادی کشور، عمده تجهیزات مورد نیاز ارتباطات به ویژه در حوزه انتقال از شرکت‌های دانش بنیان داخلی تهیه خواهد شد.
او تقویت پوشش 3gو4g در جاده ها و راه های اصلی استان، تهیه زیرساخت ها در ایام اربعین و تلاش برای برقراری پوشش مناسب اینترنت همراه اول در مرز خسروی را بخشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته ذکر کرد.
قبادیان با بیان اینکه پس از وقوع زلزله مسئولان و مدیران سازمان در مناطق زلزله زده حاضر شدند، افزود: پس از وقوع این حادثه، برای تقویت زیرساخت های ارتباطی مصوبات خوبی در نظر گرفته شد و در مدت 24 ساعت ارتباطات مختل شده که عمده آن ناش از قطعی برق بود که به حالت قبل بازگشت.
وی همچنین با بیان اینکه 230 نفر از همکاران سازمان که شامل افراد شاغل و بازنشسته بودند در مناطق زلزله زده آسیب دیده بودند، افزود: در این بین به میزان 20میلیارد ریال از سوی مخابرات به زلزله زدگان کمک شد که بخشش بدهی تلفن بخشی از آن بود.
هم اکنون 583 هزار خط تلفن ثابت در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه وجود دارد که نیمی از آن ها در مرکز استان دایر است.
7460/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.