حجت الاسلام رحیم جعفری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تفاهم نامه برای اولین بار به این شکل در ابعاد مختلف کاری تدوین شده است، گفت: تفاهم نامه استان کرمانشاه به ارزش ٨٨0 میلیارد ریال تنظیم شده است که حدود ٦٥0 میلیارد ریال در بخش عمرانی سهم استان و نزدیک به ٣0٠میلیارد ریال نیز سهم وزارتخانه است.
وی اظهار کرد: در بخش فعالیت های فرهنگی و هنری بیش از 200میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که ١٣0 میلیارد ریال سهم وزارتخانه و ٧0 میلیارد ریال نیز سهم استان است.
وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در استانداری، سازمان برنامه و بودجه و معاونت سیاسی امنیتی استانداری برای تدوین این تفاهم نامه، اعلام کرد: تفاهم نامه فرهنگ و هنر استان کرمانشاه در یکی از جلسات کاری روز دوشنبه و سه شنبه این هفته به امضاء وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار کرمانشاه می رسد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه متذکر شد: اعتبارات پیش بینی شده در تمام بخش ها اعم از معاونت های فرهنگی، هنری، قرآنی، سمعی و بصری و کانون های مساجد مشخص شده است.
وی اضافه کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نیمه دوم سال گذشته سفرهای کاری استانی را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: خوشبختانه در این سفرها، در مکاتباتی که براساس مصوبات شورای برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی تمام معاونت های تخصصی وزارتخانه صورت گرفته، یک قالب مشخص و با کیفیت برای هر استان آماده شده است.
وی در ادامه به تشریح برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان پرداخت و گفت: این سفر 2روزه دوشنبه٢٤ اردیبهشت آغاز می شود.
حجت الاسلام جعفری افزود: دکتر صالحی در این سفر ضمن دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر، با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران سازمان های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار می کند.
انعقاد تفاهم نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استانداری کرمانشاه، بازدید از مجتمع های فرهنگی هنری دانش و بیستون و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های سفر 2 روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کرمانشاه است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری آبان سال 96، دی ماه ٩٦ به منظور بازدید از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی و بررسی وضعیت اصحاب فرهنگ و هنر در این مناطق به کرمانشاه سفر کرد.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.