سرهنگ محمد حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: بهتر است قبل از حرکت از سالم بودن برف پاک کن، مناسب بودن آج لاستیک، داشتن ضد یخ در منبع رادیاتور و آب در منبع شیشه شور مطمئن شوند.
وی افزود: رانندگان همچنین از سرعت غیرمجاز و سبقت های نابجا، انحراف به چپ، حرکات نمایشی و مارپیچ و هرگونه حرکت مخاطره آمیز خودداری کنند.
رئیس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: در هوای بارانی که جاده ها لغزنده می شود از ترمز کردن ناگهانی خودداری شود چرا که گرفتن ترمز در سطح لغزنده باعث سرخوردن و عدم تعادل خودرو می شود.
سرهنگ حیدری با بیان اینکه رانندگان از تعویض دنده ناگهانی از سبک به سنگین در هنگام بارندگی خودداری کنند، اظهار داشت: باید دقت داشت در هنگام سر خوردن خودرو در سطوح لغزنده از خلاص کردن دنده اتومبیل پرهیز و آن را در حالت دنده نگاه دارید زیرا کنترل خودرو در این حالت بیشتر می شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه موج جدیدی از بارش ها که روز گذشته وارد جو استان شده است، تا اواسط روز پنجشنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
براساس اعلام این اداره کل از ابتدای مهر ماه تا 17 اردیبهشت به صورت میانگین 467 میلی متر باران در سطح باریده است که در مقایسه با سال قبل هفت درصد و نسبت به دوره بلند مدت چهار درصد رشد داشته است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.