فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک گروه اراذل و اوباش 6 نفره در محله سجادیه این شهرستان که اقدام به ایجاد ناامنی و اغتشاش کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری در این باره اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت پلیس 110 مبنی بر تیراندازی در محله سجادیه سریعا اکیپ گشت انتظامی در محل حادثه حاضر شد. 

وی افزود: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات متوجه شدند فردی معروف به"داری کله" به همراه پنج نفر دیگر به منظور ایجاد رعب و وحشت، قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی و شمشیرکشی کردند. 

سرهنگ براری ادامه داد: قدرت‌نمایی این گروه از اراذل و اوباش پس از دقایقی با حضور نیروی انتظامی خاتمه یافت. 

فرمانده انتظامی کرمانشاه تاکید کرد: با اقتدار و حضور به موقع پلیس هر 6 نفر مخل نظم و امنیت عمومی دستگیر و به قدرت‌نمایی آنها پایان داده شد. 

وی تصریح کرد: علاوه بر دستگیری این گروه از اراذل و اوباش یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری فشنگ به همراه چند قبضه شمشیر و تیزبر نیز کشف شد. 

سرهنگ براری گفت: این افراد با هدف ایجاد رعب و وحشت اقدام به تیراندازی کردند که در نهایت مامور اقتدار پلیس و در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی به اراذل و اوباش اجازه قدرتنمایی داده نمی‌شود گفت: پلیس از امنیت مردم دفاع و به شدت با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.